MPS P05-06 Voimaohjelma
    • Tee 1 – 3 viikolla 8-12 toistoa per sarja (poislukien sarjat jossa tehdään max. määrä).
    • Tee viikoilla 4-6 6-8 toistoa. Painomäärää kasvatetaan kun toistot vähenee.
    • Käytä liikkeissä (2,3,6)  jotain lisäpainoa tarvittaessa niin, että saat viimeisellä sarjalla toistettua juuri vaaditun toistomäärän.
    • Suorita toistot loppuun vaikka vihreän ajastimen aika ei riittäisikään.
    • Pidä sarjojen välillä 2 – 3 minuutin tauko. Ajastin antaa automaattisesti 120s taukoaikaa, pidennä pausella tarvittaessa.

Lämmittelyt
Hollow back punnerrus
Bulgarialainen askelkyykky
Pankkidippi
Seinäistunta
Leuanveto
Päkiälle nousu yhdellä jalalla
Lankku
Sivulankku
Selkäpito
Pohjevenytys
Lonkankoukistajat
Akillesjänne
Takareisivenytys istuen
Pakaravenytys istuen
Nivuset istuen
Etureisivenytys maaten
Vatsalihakset